USSR PWI Eden Eternal

Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.
USSR PWI Eden Eternal

    Система Сертификатов EE

    ShadySand
    ShadySand
     
     


    Сообщения : 316
    Дата регистрации : 2011-09-15

    Персонаж
    Имя и уровень персонажа: ShadySand
    Любимый класс: AssAssin (Кто здесь?)
    Немного о себе:: :: ::

    Система Сертификатов EE Empty Система Сертификатов EE

    Сообщение автор ShadySand Вс 26 Фев 2012 - 16:30

    Сертификаты - это то, что отображается в средней части окна класса (кнопка K, вкладка Current Class). Они появляются с каждым 10-м уровнем класса. С 1 уровня персонажа доступна 1 ячейка, затем каждый 10-й уровень открывается еще по 1, до 7 на 60 уровне.

    Система Сертификатов EE 20120226003053

    Справа - список всех доступных, слева - активные. Комбинации "привязываются" к классу, т.е. для каждого класса можно (и нужно) настроить свою. Сертификаты не исчезают - ни по времени, ни при использовании другими классами. В принципе, использовать можно любые из них, но естественно лучше выбирать более полезные для данного класса (и зачастую для специфической задачи - например при прокачке в соло или в пати бывает полезно делать упор на разные параметры). Каждый сертификат сам по себе дает некий бонус. Дополнительные бонусы можно увидеть, наведя курсор мыши на желтый квадрат между ячейками. Они зависят от комбинации окружающих сертификатов (т.е. в 4 ячейках вокруг). Таким образом, кроме собственных бонусов сертификатов, можно получить еще 2 за комбинации.

    Комбинации из 4 сертификатов одного цвета:
    • Желтые (ветка Defence): Shield Master (Shield DEF +50%, Max HP +5%)
    • Красные (ветка Melee DMG): 1 H Weapon Master (Increase Weapon ATK and Magic ATK by +5% when equipped with a 1 H weapon)
    • Зеленые (ветка Ranged DMG): 2 H Weapon Master (Increase Weapon ATK and Magic ATK by +5% when equipped with a 2 H weapon)
    • Голубые (ветка Healing): Healing Master (Healing and received healing effects +15%)
    • Фиолетовые (ветка Magic DMG): Demon Spell Master (Max MP +15%)

    Комбинации из 3 сертификатов одного цвета:
    • Желтые (ветка Defence): Heart of War (Deep Impact and Combat Cyclone damage increase by +10%)
    • Красные (ветка Melee DMG): Destruction Fang (Slam and Fury Hit damage increase by +10%)
    • Зеленые (ветка Ranged DMG): Shooting Star Arrow (Precise Shot damage and Wild Will duration increase by +10%)
    • Голубые (ветка Healing): Revival Leaf (Cure healing effect and Earth Shock damage increase by +10%)
    • Фиолетовые (ветка Magic DMG): Magic Moon (Fire Bomb and Lightning Web damage increase by +10%)

    Комбинации из 2 сертификатов одного цвета:
    • Желтые (ветка Defence): Strength Increase (STR +2%)
    • Красные (ветка Melee DMG): Agility Increase (AGI +2%)
    • Зеленые (ветка Ranged DMG): Luck Increase (LCK +2%)
    • Голубые (ветка Healing): Wisdom Increase (WIS +2%)
    • Фиолетовые (ветка Magic DMG): Intelligence Increase (INT +2%)


    Особые комбинации из 2 сертификатов одного цвета:

    • Warrior
      Taunt (Wr 10/40: Malice +5/8%) + Rapier Attack (K 30/60: Double Hit chance +1/2%): Warrior’s Bloody Rage (Bloody Attack damage increase by +12%)
      Iron Armor (Wr 20/50: DEF +5/10%) + Holy Heart (Tr 20/50: Elemental Resistances +3/5%): Warrior’s Fortitude (Titan’s Wall duration +8 seconds)
    • Knight
      Elegance (K 10/40: EVA +4/8%) + Iron Armor (Wr 20/50: DEF +5/10%): Knight’s Dignity (Elegant duration +12 seconds)
      Rapier Attack (K 30/60: Double Hit chance +1/2%) + Muscle Flexibility (Wr 30/60: P-DMG received -3/6%): Knight’s Honor (Judgment Storm damage increase by +8%)
    • Templar
      Heavy Shield Defense (Tr 10/40: Block Rate +3/5%) + Taunt (Wr 10/40: Malice +5/10%): Templar’s Conviction (Shield Bash damage increase by +12%)
      Critical Attack (Tr 30/60: Stun chance (3 sec) +1/2%) + Rapier Attack (K 30/60: Double Hit chance +1/2%): Templar’s Authority (Judgment Impact damage increase by +8%)

    • Thief
      Nimbleness (Th 10/40: EVA +4/8%) + Stamina (MA 20/50: HP +5/10%): Thief’s Shadow (Gallop duration +5 seconds)
      Super-Speed Hand (Th 20/50: Double Hit chance +1/2%) + Dancing Master (BD 30/60: CRIT Rate +5/10%): Thief’s Dexterity (Deadly Containment damage increase by +20%)
    • Martial Artist
      Powerful Muscle (MA 10/40: STR +10/15%) + Smile (BD 10/40: Malice -5/8%): Martial Artist’s Force (Charge duration +8 seconds)
      Defense Energy (MA 30/60: DEF +5/10%) + Thunder Reflection (Th 30/60: AGI +10/15%): Martial Artist’s Vigor (Defender’s Strength duration +8 seconds)
    • Blade Dancer
      Smile (BD 10/40: Malice -5/8%) + Calm (Sm 10/40: CRIT DMG +10/20%): Blade Dancer’s Glamour (Dancing Blade critical chance +6%)
      Dancing Master (BD 30/60: CRIT Rate +5/10%) + Nimbleness (Th 10/40: EVA +4/8%): Blade Dancer’s Beauty (Dance of War duration +8 seconds)
    • Samurai
      Calm (Sm 10/40: CRIT DMG +10/20) + Powerful Muscle (MA 10/40: STR +10/15%): Samurai’s Meditative Mind (Marduk's Tongue duration +5 seconds)Loyalty and Faith (Sm 20/50: Parry rate +4/7%) + Defense Energy (MA 30/60: DEF +5/10%): Samurai’s Loyalty (Shrine Belief duration +5 seconds)

    • Hunter
      Find Weakness (H 10/40: CRIT DMG +10/20%) + Turbine Dynamics (E 20/50: CRIT Rate +5/10%): Hunter’s Persistence (Piercing Wound duration +5 seconds)
      Treasure Search (H 30/60: LCK +10/15%) + Zephyr (R 20/50: Move SPD +5/10%): Hunter’s Calmness (Wild Stimulation duration +12 seconds)
    • Engineer
      Lens Optics (E 10/40: ACC +10/15%) + Zephyr (R 20/50: Move SPD +5/10%): Engineer’s Explosive Technology (Heavy Artillery damage increase by +12% and stun duration +1 second)
      Turbine Dynamics (E 20/50: CRIT Rate +5/10%) + Treasure Search (H 30/60: LCK +10/15%): Engineer’s Nanotechnology (Slime Explosive damage increase by +8%)
    • Ranger
      Zephyr (R 20/50: Move SPD +5/10%) + Find Weakness (H 10/40: CRIT DMG +10/20%): Ranger’s Experience (Still Composure duration +8 seconds)
      Double Shot (R 30/60: Double Hit chance +1/2%) + Shake Sonar Study (E 30/60: Stun chance (3 sec) +1/2%): Ranger’s Tracking (Sniper’s Will duration +8 seconds)

    • Cleric
      Devoted Belief (C 10/40: WIS +10/15%) + Focused Thought (Sh 30/60: Cast SPD +5/10%): Cleric’s Faith (Healing Radiance heal amount +5%)
      Holy Kindness (C 30/60: MP +5/10%) + Tuner (B 20/50: MP cost -2/5%): Cleric’s Dedication (Life Cure duration +5 seconds)
    • Bard
      Rock Soul (B 10/40: M-CRIT Rate +5/10%) + Holy Inspiration (C 20/50: INT +10/15%): Bard’s Passion (Vocal Bomb critical chance +6% and damage increase by +12%)
      Pop Star (B 30/60: EVA +4/8%) + Ancient Spirit Spell (Sh 10/40: Elemental Resistances +3/5%): Bard’s Education (Music of Life duration +6 seconds)
    • Shaman
      Spirit Totem (Sh 20/50: M-CRIT DMG +10/20%) + Holy Inspiration (C 20/50: INT +10/15%): Shaman’s Prestige (Natural Punishment critical chance +6% and damage increase by +12%)
      Focused Thought (Sh 30/60: Cast SPD +5/10%) + Tuner (B 20/50: MP cost -2/5%): Shaman’s Pray (Drops of Heaven duration +4 seconds)
    • Sage
      Sage Blessing (Sg 20/50: Resistances +3/5%) + Devoted Belief (C 10/40: WIS +10/15%): Sage’s Knowledge (Cure Hammer damage increase by +15%)
      Spirit Accordance (Sg 30/60: M-CRIT DMG received -10/20%) + Ancient Spirit Spell (Sh 10/40: Elemental Resistances +3/5%): Sage’s Wisdom (Stimulation Hammer critical chance +9%)

    • Magician
      Quiet Wrath (Mg 10/40: Malice -5/8%) + Illusion Control (I 30/60: MP cost -2/5%): Magician’s Frosted Breath (Snow Storm damage increase by +7%)
      Sorcery Knowledge (Mg 30/60: INT +10/15%) + Soul Ritual (Wl 10/40: M-CRIT DMG +10/20%): Magician’s Instant Lightning (Lightning Bolt damage increase by +12%)
    • Illusionist
      Avatar Master (I 10/40: EVA +4/8%) + Illusion Control (I 30/60: MP cost -2/5%): Illusionist’s Trick (Stimulation duration +5 seconds)
      Time Tricks (I 20/50: Cast SPD +5/10%) + Elemental Fusion (Mg 20/50: M-CRIT Rate +5/10%): Illusionist’s Mystery (Deadly Icicle damage increase by +12%)
    • Warlock
      Demon’s Eye (Wl 20/50: ACC +10/15%) + Avatar Master (I 10/40: EVA +4/8%): Warlock’s Cult (Blood Converter duration +5 seconds)
      Multiple Curse (Wl 30/60: Double Hit chance +1/2%) + Sorcery Knowledge (Mg 30/60: INT +10/15%): Warlock’s Malice (Nightmare Attack damage increase by +12%)


    Обозначения:
    Wr - Warrior, K - Knight, Tr - Templar
    Th - Thief, MA - Martial Artist, BD - Blade Dancer, Sm - Samurai
    H - Hunter, E - Engineer, R - Ranger
    C - Cleric, B - Bard, Sh - Shaman, Sg - Sage
    Mg - Magician, I - Illusionist, Wl - Warlock

    Если оба дополнительных бонуса одинаковые (например когда все сертификаты одного цвета), работает только 1.
    Пока нет достоверной информации о том, как выбирается активный бонус в случаях, когда комбинация подходит под 2 сразу (например 2 сертификата одного цвета и 2 другого).
    Т.к. на момент написания класс Sage еще не доступен в нашей версии игры, названия его скиллов и сертификатов могут быть изменены.

    Источник: http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1447347

      Текущее время Пт 19 Апр 2024 - 7:33